محصولات

remis
محصولات

 

  • تجهیزات شرکت Cisco مانند تجهیزات پردازشی، شبکه، امنیت، ذخیره سازی و نیز انواع نرم افزارهای این شرکت
  • تجهیزات شرکت HP مانند تجهیزات پردازشی، ذخیره سازی و پشتیبان گیری ، انواع نرم افزار راهکارهای امنیتی و نیز راهکارهای مانیتورینگ این شرکت
  • تجهیزات ذخیره سازی شرکت EMC
  • تجهیزات امنیتی شرکت Juniper
  • تجهیزات امنیتی شرکت Fortinet
  • تجهیزات شرکت IBM مانند تجهیزات پردازشی و امنیتی و راهکارهای مانیتورینگ جامع
  • تجهیزات امنیتی شرکت ;Beeware
  • انواع نرم افزارهای امنیتی از شرکت های مختلف مانند Tripwire، Symantec، Kaspersky
  • تجهیزات و نرم افزارهای شرکت اوراکل
  • تجهیزات شبکه و امنیت شرکت F5
  • نرم افزارهای شرکت Vmware
  • تجهیزات Thin Client و Zero Client
  • تامین نرم افزارها و سخت افزارهای شرکت های مختلف در حوزه های مانیتورینگ، پشتیبان گیری اطلاعات، سیستم عامل ، سامانه ها و تجهیزات خاص منظوره بر اساس مذاکرات با مشتریان

چرا رمیس
بیش از یک دهه تجربه شرکت رمیس در تامین و ارائه تجهیزات و سامانه های مختلف ، این شرکت را به یکی از بزرگترین و قابل اتکا ترین شرکت ها در زمینه تامین و فروش تجهیزات زیرساخت فن آوری اطلاعات تبدیل نموده است. شرکای تجاری معتبر، زنجیره تامین مناسب و ارائه تجهیزات دارای کیفیت بالا، از افتخارات شرکت رمیس است. حجم بالای فروش سالیانه، به رمیس کمک کرده است که یکی از غنی ترین انبارهای تجهیزات فن آوری اطلاعات را در منطقه در اختیار داشته باشد. بر این اساس، فروش تجهیزات بصورت تحویل فوری و فروش به شرکت های همکار از جمله خدمات قابل ارائه رمیس میباشد. همچنین، انبار تجهیزات یدکی غنی شرکت رمیس، موجب شده است که در ارائه خدمات پس از فروش، در میان مشتریان سربلند باشیم.
در صورتی که مشتریان عزیز نیاز به مشاوره جهت تصمیم گیری در زمینه لیست تجهیزات مورد نیاز خود داشته باشند، خدمات مربوطه بصورت رایگان توسط رمیس ارائه می شود. مشاوره رایگان در زمینه مقایسه برند های مختلف، مقایسه تجهیزات مختلف برند هایی که در لیست خدمات تامین رمیس قرار دارند، تکنولوژی های جدید، تهیه LOM و لیست دقیق تجهیرات از جمله خدمات قابل ارائه در این حوزه می باشد.
در حوزه خدمات پس از فروش، هم اکنون مشتریان رمیس می توانند با روشهای مختلفی مانند تلفن، ایمیل، Fax، Online Chat و Web Ticket، با ما در ارتباط باشند. ارائه خدمات دیگری مانند بازدید دوره ای از تجهیزات و ارائه گزارش از وضعیت کارکردی تجهیزات، تعمیر و نگهداری دوره ای بر اساس توافق با مشتری از جمله خدمات دیگری است که به مشتریان علاقمند به دریافت این گونه سرویس ها قابل ارائه است. بیش از ده سال تجربه در زمینه ارائه خدمات پس از فروش موجب شده است که شرکت رمیس از توان فنی بالایی در زمینه عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات فروخته شده به مشتریان برخوردار باشد. علاوه بر آن، شرکای تجاری توانمند شرکت رمیس و حجم بالای خرید این شرکت از شرکای خارجی خود، موجب شده است که با وجود ملاحظات تحریم، شرکت رمیس ، توانایی استفاده از خدمات فنی مستقیم یا غیر مستقیم تولید کننده تجهیزات را در محل مشتریان خود داشته باشد.